wtorek, 6 stycznia 2015

Mój wkład w WOŚP

Odkąd prowadzimy Esy Floresy, to zawsze w styczniu bierzemy udział w Wielkiej Orkiestrze Świątecznej Pomocy. 
Kiedy jeszcze mieszkaliśmy w Łodzi, to chodziliśmy na zorganizowane w tym dniu imprezy,
 aby tam wrzucić pieniążka do puszki. 
Tutaj jednak nie ma takich widowisk a i nie zawsze chce nam się akurat w ten dzień 
wychodzić z domu, więc pomyślałam, że to będzie taki mój 
wkład w pomoc dla naszych milusińskich.
(Bo wszystkie dzieci nasze są :))
I co roku wystawiam na aukcji weekend w moich Esach Floresach. 


Jak do tej pory nie zawiodłam się na ludziach, którzy hojnie brali udział w licytacji. 
Mam nadzieję, że i w tym roku przyłączycie się i razem wniesiemy nasz wkład w tę wielką inicjatywę jaką jest WOŚP :)

A TO LINK DO STRONY Z AUKCJI :

http://aukcje.wosp.org.pl/weekend-w-rabce-zdroj-willa-esy-floresy-i1265798


Brak komentarzy: